7 Ağustos 2022 Pazar

Denizde 'ben'...



Denizde ben şahaneyim... :) 

Denizde ben; sadece Seçil'im. 

Denize karışmışım, bir parçası olmuşum adeta. 

Tıpkı bir balık gibi veya deniz atı...

Denizin içindeki taşların renklerinin daha güzel daha parlak göründüğü gibi benim de kollarım, bacaklarım, saçlarım her bir noktam denizin içindeyken daha hoş, hareketlerim estetik...

Düşüncelerim olumlu, ruhum huzurlu.

Ben, ben'im sadece ve denizdeyim, iyiyim.

Sırtüstü yatıyorum denizde, açılmışım biraz; altımda muhteşem mavilikte bir deniz, yukarıda gökyüzü bulutsuz, harika; mavinin başka bir muhteşem tonu. Ve ben, onların arasında -belki de içinde- bir kadın.

Yalın. Sakin. 

Her şeyiyle kendini denize teslim etmişçesine oradayım. Andayım. 

Nefes alıyorum, veriyorum, duyuyorum. 

Şükrediyorum, teşekkürlerimi, minnetimi sunuyorum o an, orada bu denli huzuru, dinginliği, 'yaşamı' tattığım için.

💙 

Hiç yorum yok: